En ren pina...

Men det är ju helt otroligt.jag har nu haft ont i ryggen ,mellan skulderbladen i över en vecka.Det gör så ont att det bli tungt att ta djupa andetag.Fattar inte varför det aldrig går över.Det tom gör ont då jag ska sova,så fort jag vänder på mig vaknar jag.Hade det inte varit för att det är hockey i helgen så hade jag sjukskrivit mig,men nä... jag ska pina mig iväg på jobbet hela helgen.Får nog ta med mig piller för att överhuvudtaget kunna stå upprätt.
Det som va tokigt va ju att detta va en 6dagarsarbetsvecka.Jag vilade iaf igår heladagen ,gjorde inte många knop.Nästa vecka har jag bara 2 arbetsdagar på hela veckan,då kanska det blir bra i ryggen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0