Sista helgen i september

Fredag:
Och jag vaknade jättetidigt helt onödigt...ledig idag ju.
Tog och åkte iväg på Ica och handlade så det är gjort.For på Rusta och köpte en ny vardagsrumsmatta,en stor en 160 x 230.Köpte även 2 nya plädar
TEDDYPLÄD
 
Middagen intogs på Dragonhouse med våra barn :) inte ofta det händer,men trevligt var det
Följde med Sandra och storhandlade på Ica innan jag skjutsade hem henne.
När jag kom hem blev det fredagsslapp i soffan med vin och film
Först såg vi "Snow White an the Huntsman" den va skaplig
Snow White and the Huntsman omslag
För att fortsätta vara den vackraste av dom alla, skickar den onda drottningen en jägare för att hitta och döda Snövit. Men han blir istället hennes mentor och tränare, och tillsammans leder de upproret mot drottningens skräckvälde.
..sen "Den som dräper-Dödens spel" den va också skaplig
Den som dräper - Dödens spel omslag
En ung kvinnas kropp hittas död av en slump, sekunderna innan hon försvinner för evigt i förbränningsugnens lågor. Det verkar som Thomas Schaeffer och Katrine Ries Jensen står inför utredningen av det perfekta mordet. De ser en mördare som helt utan samvete planerar sina dråp in i minsta detalj och som inte är rädd för att spela spel med polisen. Samtidigt möter Katrine en man som tycks vara den perfekta pojkvännen, bara han inte hade varit gift. Förhållandet utvecklas till något mycket mer seriöst än hon hade tänkt sig, men han visar sig bära på fler hemligheter under fasaden än hon någonsin kunnat föreställa sig.
Lördag:
Men va fa... vaknade kl 7 av ont i ryggen som vanligt.
Sandra,mamma och jag tog en dag på Birsta.
Sen blev det pizza,vin och hockey...skitmatch igen :(
Sandra stannade hos oss och åt.
Söndag:
Jag sov till 9,sköönt :)
Förmiddagen tillbringades i tvättstugan
Ena påsen är Patte & Mys å andra är vår,jag erbjöd mig själv att tvätta åt dom,så ni inte tror nå annat ;P
Christer tog och hälsade på sin mor idag också.
Testade Halv åtta recept idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0