Kärring!!!...ja jag vet

Jag vet att jag blir en gnällkärring då nån sitter och röker upp i mig,det kan jag inte råför...hatar ciggaretrök.Grannen under oss skaffade en rökande "kärring" ung för ett år sedan.Så fort det varit balkongväder, så har denna människa också suttit på balkongen & blossat.All rök och surfimplukt stiger ju uppåt,så jag har lidigt värre.Men för c.a 2 veckor tillbaka såg jag henne bära påsar i minst 2 dagar.. sen har jag inte sett röken av henne.Hoppas ,hoppas att hon aldrig kommer tillbaka.Nu kan man sitta ute & mysa + att det luktar gott i våran trapp igen.För hon rökte ett i ett hela tiden,cigg i mun dygnet runt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaaa du är så rolig;) du har inte sett röken av henne!! Men jag förstår dig...hatar oxå cigarettrök!!

2013-04-09 @ 16:05:06
Postat av: Maria

Den anonyma är jag!! =)

2013-04-09 @ 16:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0