Påsk helgen 2013

Långfredag:Då fick jag äran att jobba dagen till kl 14,dukade mysig påsklunch till våra goa pensionärer :)
Efter jobbet mötte jag upp Sandra ,mamma & Lotta på Birsta.Handlade inte nått alls där,och det är ju ovanligt ;P
 
Påskafton:
Löste Melodikrysset som vanligt med faster och Ove,det gick som en dans :) Sen tog gubben och jag en prommis i solen och det va så ljuvligt väder.
Bild: 1:a riktiga prommisen efter fot operationen.Det gick bra,skorna satt som en smäck :-)
På kvällen avnjöt vi en mycket god middag på Jack´s Bar med Nojja och Eva
Bild: Gud så gott...på Jack's Bar m Christer,Nojja & Eva
På kvällen såg vi en film "Border run" Den va skaplig
Border Run omslag
I den här starka och intensiva dramathrillern, som är baserad på en sann historia, spelar Sharon Stone den tuffa journalisten Sofie Talbert. Hon är känd för att hänga ut liberala politiker som kämpar för olovliga invandrare, men hennes ståndpunkt blir satt på prov då hennes bror Aaron försvinner i Mexico. I väntan på hjälp från polisen inleder hon sin egen efterforskning i en mörk och dödlig undre värld av flyktingar, smugglare och kallblodiga mördare.
Påskdagen:Sommartid:)
Det blev en prommis i solen idag igen :))
Idag har vi inte gjort mycket bara njutit av ledigheten,fast gubben börjar bli lite smått rastlös.Christer for iväg till farmor och träffade sina syrror,som va där på besök.
 
Annandagpåsk:Sovit oroligt inatt va så täppt i näsan och snarkade flera gånger,minns att Christer puttade på mig X-antal ggr.
Idag blev det ingen prommis för mig,det blev tvättstugan istället.Christer drog ner och tränade han.Jag satt i solen och läste mellan varven.Men det har inte varit lika varmt idag
Bild: Underbart med sol & ledighet#soldyrkare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0