Tjoho! Ledig helg...

Skönt med ledig helg,fast bara lördag och söndag
Fredag:
Först jobb till kl 14,sen raka spåret och hämta Christer.Han hade fått en tid hos doktorn kl 14.30,läkningen av trasiga kapseln kan ta jättelång tid :(
Efter det besöket så for vi till farmor en sväng,diskade och handlade till henne.
Till middag blev det grönsaker och sötpotatis i ugn och fläskfilé...riktigt gott.
Det blev ganska tidigt i säng både för mig å gubben,ont i huvudet båda två.Jag brukar aldrig ha ont i huvudet :(
Lördag:
Kollade ut på engång då jag vakna för att se hur mycket snö det kommit...dom hade sagt på vädret att vi skulle få snö.Men till min förtjusning så hade det inte kommit en gnutta :) Men vi hade gråväder hela dagen istället.Det blev lite melodikrysset med faster och Ove som vanligt.
Såg i min förskräckelse att "Det rökande skrället" kom hit igen....men hon drog igen efter ca 1 timme :) Och nu har han tagit bort hennes namn på dörren oxå
 
Jag va iväg och handlade lite till Sandra ,sen blev det inte mer än hockey på eftermiddagen...hejja SAIK
Såg en film på kvällen "The Tortured" den va skaplig
The Tortured omslag
Ett välbärgat par får sina liv förstörda när deras enda son mördas av en sjuk enstöring. När gärningsmannen erbjuds strafflindring mot att samarbeta med rättsväsendet, bestämmer sig paret för att kidnappa honom och själva skipa rättvisa.
 
Söndag:
Vaknade till strålande sol och 7 grader i skuggan..Christer gick och tränade efter frukosten och jag tog en liten prommis...
Sen for vi iväg på Golfbutiken i Birsta...men gu va dyra grejjer...vi är ju så sugen på att börja spela golf
 
Fullfart hos grannarna med bygget...
Såg en gammal film idag som Christer lånat av jäntan..han har sett det flera ggr men han skrattar lika mycket ändå :P "Gudarna måste vara tokiga"
Gudarna måste vara tokiga omslag
I tusentals år har livet tett sig likadant för Xi och hans bushmän. En dag faller plötsligt en tom Coca Cola-flaska ner från skyn, och denna "gudagåva" vänder upp och ner på deras liv. Den internationella succén "Gudarna måste vara tokiga", är en av de mest originella och tänkvärda komedierna någonsin. Vi ser bland annat bushmannen N!xau i denna film som betraktar oss från den andra sidan - och visar precis hur tokiga vi är.
 
Det lite hockey och god middag blev det sen då
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0