V 51

Måndag:
I dag blev det jobb till kl 12,idag skulle dom ha möte ang tjänsten på Violen som jag sökt.efter jobbet åkte jag till faster.Hon ville ha skjuts till ica.På eftermiddan åkte vi ut och rensade lite i farmors lägenhet.
Såg några avsnitt av Blacklist
Jag fick inte tjänsten på Violen :(
 
Tisdag:
Ja han inte göra så mycket innan det va dags för en arbetskväll
 
Onsdag:
En omtumlande dag blev det idag.Blev inkallad till chefen,hon undrade om jag fortfarande va intresserad av tjänsten på Violen,hon som fick tjänsten hade ångrat sig.Och det hade varit 50-50% mellan oss båda...jag tackade ja iaf :)
Jag börjar på Violen 6 jan
På kvällen gosade vi ner oss i soffan och kollade på film "Snabba cash - livet delux",den va skaplig
JW lever på landsflykt, nu fast besluten att få reda på vad som hänt med sin försvunna syster Camilla. Spåren leder till Stockholms undre värld. Jorge ska göra en sista stöt, Sveriges genom tidernas största värdetransportrån. Men under de komplicerade förberedelserna möter han en kvinna från sitt förflutna: Nadja.
 
Torsdag:
Hälsade på farmor,hon va lite bekymrad för hon trodde hon hade varit i fängelset igår.Hon visste inte varför dom hade tagit henne dit...lilla vimsiga farmor ;P
Sen va vi och rensade i lägenheten och for till soptippen med några säckar.
På kvällen såg vi en Läckberg film "Ljusets drottning"
 
 Och ett avsnitt av Blacklist
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0