Fredag min 1:a semesterdag

 
Fredag och min 1:a semesterdag,då tog vi och for på Malandsbadet Christer,Sandra,Lotta och jag.
Efter middan for vi iväg och spelade golf Christer,Sandra och jag
Foto: Jaha det vart Christer som vann golfrundan..Den som vinner bjuder
Christer vann
På kvällen såg vi en film "For a good time call" den va lite rolig :)
For a Good Time, Call... omslag
Den överambitiösa Lauren blir plötsligt singel när hennes pojkvän gör slut. Fritänkaren Katie kan inte flytta in i sin drömlägenhet om hon inte hittar en rumskompis. Motvilligt går de med på att flytta ihop trots att de inte har någonting gemensamt, tills Lauren upptäcker att Katie jobbar som telefonsexförsäljare och bestämmer sig för att testa. Men när det gemensamma företaget börjar bli lönsamt hotas deras nyfunna vänskap av oväntade utmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0