Weekend i Hudik

Vi har haft en jättemysig weekend i Hudik,vi bodde på Statt Hudiksvall.
Vägg i vägg med hotellet låg Olearys,så där intog vi middan
Sen gick vi en prommis runt Lillfjärden
Christer testade nå redskap & jag titta på ;P
Här går det undan, hå å hej m farbror Frej....Christer
 
 
Vackert :)
Sen blev det Olearys resten av kvällen....
Vi såg att den var nån väldigt puckad person som ställt sig bredvid oss...t.o.m på vår sida :S
På morron efter fick jag plats med ett ben och sträcka mig som en tok för att kunna öppna dörren m nyckeln(fjärrnyckeln hade jag hemma)Va dö rädd att jag skulle tappa den.Sen klättrade Christer in via passagerar sidan.Med lite guidening kunde Christer köra ut...jag blev riktig impad att han lyckades,det hade jag aldrig klarat.För vi hade en container på andra sidan så vi stod lite trångt till om man säger så...
Frukosten va inne på Olearys....
Bra mycket att välja på
Sen tog vi oss en prommis mot affären Albert & Herbert,men när vi gått typ 3,5km och kom fram till vägen där den skulle ligga så fanns det ingen affär där..ringde dit och då låg den ytterliggare längre bort det stod fel gatu nr på hemsidan.Så vi traskade tillbaka till cetrum istället,tar bilen dit på sön då vi åker hem
Gick förbi en rolig skatebord/BMXpark...hur mycket barn som helst samlades där
Satte oss på Mani´s och tog en svalkande öl
 
   
 
Middan blev en Cesarsallad för mig
Kvällen tog vi på hotellet för jag hade så grymt ont i foten och benen efter den förlånga prommisen
 
Frullen blev lika stor och god idag också :)
Sen var det dags att packa ihop och åka hem,for in på Albert och & Herbert och det va inget att gå på.Den affären va som våran Dollar ungefär
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0