Pingsthelgen..

Fredag:
Vaknade till ett superväder...äntligen lite värme :) Christer behövde bilen idag,han skulle på ögon med farmor.Så han fick skjutsa mig till jobbet.
Jobbade fram till kl 14,satt ute med våra pensionärer hela dagen på ballis
Sen mötte vi upp Sandra på Birsta ,hon skulle med hem till oss.Hon ville bjuda på middag, men göra den hos oss.
Besöket med farmor på ögon visade att hon va så gott som blind på ena ögat,och dålig syn på andra.Fel på gula fläcken och starr :(
Detta fick vi till middag :
LCHFpizza och den va faktiskt god.
Skjutsade sen hem jäntan och kollade på hockeyn.
Lördag:
Ännu en dag med strålande sol :)) Vi har varit ute på ballis hela dagen, förutom då Christer gick ner och tränade och jag tog en prommis.
Det blev grillpremiär...
Fläskfilé
Gud så gott
Hittat en ny Cider..sockerfri :))
Söndag:
Idag blev det frukost ute på ballis
:)
Gubben och jag tog en 3km prommis efter frukosten...sen har jag tillbringat hela dagen ute på ballis...älskar sol & värme
Vi tog en kort prommis på kvällskvisten också
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0