Sista veckan på sjukskrivningen

Ja då är det sista veckan på sjukskrivningen...
Måndag:
Tvättstuga på schemat idag
 
sen va det match Timrå-Bik... storförlust :(
 
Tisdag :
Tog fram lilla apparaten och putsade fönstren
En mycket bra grej :)
 
Onsdag:
Startade dagen med att skjutsa faster till frissan
Sen hämtade syrran och mamma mig och det blev en tur till Birsta
 
Torsdag:
När Christer slutade for vi ut till Autoval och kollade på Mazda 3
 
Fredag:
Fick hem mitt skydd jag beställt ,som jag ska ha när jag jobbar
 
Lördag:
Underbart väder har vi såhär i November :)
 
 
Foto: Otroligt väder i mitten av November ❤️☺️☀️
 
Sen blev det hockey med Nojja och Eva :)
Foto: Ingen bra magkänsla idag ...
Fick åka hem med en storvinst 6-0 :))
Söndag:
Idag blev det lite innebandy
Foto: Då kör vi!!!
 
Förlust för Granlo :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0